-
Opleiding copywriting voor fondsenwervers
Hoe schrijf je een sterke tekst om geld in te zamelen voor het goede doel? Hoe maak je je teksten extra scanbaar en extra wervend? Hoe lezen lezers anders op papier dan op een scherm?
-
Masterclass 'Strategisch plannen voor Fondsenwervers'
Deze sessie is bedoeld voor fondsenwervers die de strategie van hun fondsenwerving bepalen en controleren.
-
Online kennismakingsmoment nieuwe leden
Wanneer je lid wordt van Fundraisers Belgium word je deel van een community van fondsenwervers. Daarom nodigen wij alle (nieuwe en potentiële) leden die vragen hebben over de werking van Fundraisers Belgium uit voor een online kennismakingsmomentje: de ideale gelegenheid om kennis te maken met ons en onze werking!
-
Nieuwjaarsevent Fundraisers Belgium: reflectie en vooruitblik
We nodigen jullie graag uit voor het nieuwjaarsevent van Fundraisers Belgium bij het KIK (Koninklijk Instituut voor het Kunstpatrimonium) in het Jubelpark in Brussel.
-
Een fondsenwerversgids voor het schrijven van subsidies
Subsidies zijn een van de beste manieren om fondsen te werven voor je organisatie. Maar de concurrentie neemt toe: sommige stichtingen financieren minder dan 5% van de aanvragen die ze ontvangen. Elk woord telt en je moet er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je aanvraag het haalt.
-
Workshop Sociale media voor non-profit (fondsenwervers)
In deze interactieve workshop krijg je de handvaten om sociale media strategisch in te zetten voor jouw non-profit organisatie. In de namiddag gaan we praktisch aan de slag. Je leert wat de meest succesvolle formats zijn voor de populairste sociale media kanalen en kan je strategische én praktische vragen stellen aan een sociale media expert.
-
Donor journeys
Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is belangrijk.
Goed schenkersbehoud is cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden. -
Marketingstrategieën om je fondsenwerving te versterken
Marketing en fondsenwerving worden vaak samen genoemd. En terecht, want ze kunnen naadloos in elkaar overgaan. Marketing is de drijvende kracht achter het betrekken en motiveren van schenkers, fondsenwerving is de kunst van het optimaliseren van schenkingen. Hoe breng je beide disciplines samen?
-
Creatief Denken en Brainstormen (voor fondsenwervers)
Als fondsenwerver wil je de aandacht van je (potentiële) schenkers trekken, niet alleen door op het juiste moment het juiste verhaal te vertellen. Maar ook door je verhaal te brengen en op een creatieve manier de giftvraag te stellen. Fondsenwervers moeten creatief kunnen denken en innovatief te werk gaan.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina