Volgende activiteiten

Volgende activiteiten

  1. Brussel

    Opleiding copywriting voor fondsenwervers

    Hoe schrijf je een sterke tekst om geld in te zamelen voor het goede doel? Hoe maak je je teksten extra scanbaar en extra wervend? Hoe lezen lezers anders op papier dan op een scherm?



    Opleiding copywriting voor fondsenwervers
  2. Brussel

    Masterclass 'Strategisch plannen voor Fondsenwervers'

    Deze sessie is bedoeld voor fondsenwervers die de strategie van hun fondsenwerving bepalen en controleren.

    Masterclass 'Strategisch plannen voor Fondsenwervers'
  3. Brussel

    Nieuwjaarsevent Fundraisers Belgium: reflectie en vooruitblik

    We nodigen jullie graag uit voor het nieuwjaarsevent van Fundraisers Belgium bij het KIK (Koninklijk Instituut voor het Kunstpatrimonium) in het Jubelpark in Brussel.

    Nieuwjaarsevent Fundraisers Belgium: reflectie en vooruitblik
  4. Brussel

    A fundraiser's guide to grant writing

    Grant-based giving is one of the best ways to raise funds for your organisation. But competition is hotting up, with some foundations funding less than 5% of the applications they receive. Every word counts, and you need to do everything you can to make sure your application goes the distance.

    A fundraiser's guide to grant writing
  5. Brussel

    Donor journeys

    Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is belangrijk.

    Goed schenkersbehoud is cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden.

    Donor journeys
  6. Marketingstrategieën om je fondsenwerving te versterken

    Marketing en fondsenwerving worden vaak samen genoemd. En terecht, want ze kunnen naadloos in elkaar overgaan. Marketing is de drijvende kracht achter het betrekken en motiveren van schenkers, fondsenwerving is de kunst van het optimaliseren van schenkingen. Hoe breng je beide disciplines samen?

    Marketingstrategieën om je fondsenwerving te versterken
  7. Creatief Denken en Brainstormen (voor fondsenwervers)

    Als fondsenwerver wil je de aandacht van je (potentiële) schenkers trekken, niet alleen door op het juiste moment het juiste verhaal te vertellen. Maar ook door je verhaal te brengen en op een creatieve manier de giftvraag te stellen. Fondsenwervers moeten creatief kunnen denken en innovatief te werk gaan.

    Creatief Denken en Brainstormen (voor fondsenwervers)
  8. Overtuigen, beïnvloeden en omgaan met weerstand als fondsenwerver

    Als fondsenwerver is het jouw taak om mensen te overtuigen, te enthousiasmeren en te engageren voor jouw missie. Maar dat kan uitdagend zijn: hoe ga je om met weerstand, zowel extern als intern? Hoe breng je jouw boodschap over zonder te pushen? En hoe krijg je échte buy-in voor jouw ideeën en projecten?

    Overtuigen, beïnvloeden en omgaan met weerstand als fondsenwerver
  9. Brussel

    Datagedreven fondsenwerving

    Tijdens deze dag geeft Ilja De Coster je een deep dive in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.

    Datagedreven fondsenwerving

Wil je regelmatige updates over onze activiteiten? Registreer hier voor de nieuwsbrief.

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

De activiteiten door Fundraisers Belgium worden mede mogelijk gemaakt dankzij de spelers van de Nationale Loterij.

Wordt jouw organisatie ook partner?

Fundraisers Belgium heeft een netwerk van partners die co-branden met ons
kwaliteitsnetwerk aan beslissingsnemers in de fondsenwervingswereld. Stuur een mail naar

info@fundraisersbelgium.be als je graag meer info wil over partnerschap met onze vereniging.