-
Overtuigen, beïnvloeden en omgaan met weerstand als fondsenwerver
Als fondsenwerver is het jouw taak om mensen te overtuigen, te enthousiasmeren en te engageren voor jouw missie. Maar dat kan uitdagend zijn: hoe ga je om met weerstand, zowel extern als intern? Hoe breng je jouw boodschap over zonder te pushen? En hoe krijg je échte buy-in voor jouw ideeën en projecten?
-
Datagedreven fondsenwerving
Tijdens deze dag geeft Ilja De Coster je een deep dive in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.
-
Rondetafelgesprek over meerdaagse training 'Aan de slag met middle donorwerving'
Overweeg jij om een programma voor middle donors toe te voegen aan je fondsenwervingsstrategie? Iedere organisatie heeft middle donors, sommige organisaties hebben al eens getest met activiteiten voor middle donors, maar bijna geen organisatie besteedt structureel en via een programma aandacht aan deze interessante doelgroep. Ben jij benieuwd welk potentieel je kunt verzilveren door middledonors proactief te verbinden? Dan is de training 'Aan de slag met middle donorwerving' (2 dagen in september + online coachinggesprek van half uur in oktober) wellicht iets voor jou.
-
Opleiding copywriting voor fondsenwervers
Hoe schrijf je een sterke tekst om geld in te zamelen voor het goede doel? Hoe maak je je teksten extra scanbaar en extra wervend? Hoe lezen lezers anders op papier dan op een scherm?
-
Exclusieve training: Aan de slag met middle donorwerving (tweedaagse met Nassau Fundraising)
De aandacht voor middle donorwerving bij particuliere donateurs groeit. Het is een interessante aanvulling op reguliere fondsenwerving en kan leads genereren voor major donorwerving.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina