WWF en agency Shake lanceren campagne voor bescherming zeeschildpadden

Terwijl AI de reclamewereld en ons dagelijks leven binnendringt, deed WWF een beroep op Shake om een campagne te ontwikkelen die de menselijke intelligentie aanspreekt om zeeschildpadden te beschermen.

De campagne brengt een eenvoudige maar krachtige boodschap. De video toont plasticvervuiling onder water die een zeeschildpad met zich meetrekt. Het doel is: bewustwording creëren en fondsenwerven om deze iconische diersoorten te beschermen.

De campagne wordt uitgerold in bioscopen, via verschillende digitale kanalen, in print en op affiches, om zo een zo groot mogelijk publiek te bereiken en te mobiliseren voor deze cruciale zaak.

Bekijk hier de campagne.

Bron: Pub.be

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

Les formations proposées par Fundraisers Belgium sont rendues possibles par l'aide de joueurs de la Loterie Nationale.

Votre organisation: un partenaire aussi?

Fundraisers Belgium compte plusieurs partenaires qui font du co-branding avec notre
réseau de qualité de décideurs dans le monde du fundraising. Envoyez un e-mail à
info@fundraisersbelgium.be si vous souhaitez plus d'informations sur le partenariat avec notre
association.