WWF en agency Shake lanceren campagne voor bescherming zeeschildpadden

Terwijl AI de reclamewereld en ons dagelijks leven binnendringt, deed WWF een beroep op Shake om een campagne te ontwikkelen die de menselijke intelligentie aanspreekt om zeeschildpadden te beschermen.

De campagne brengt een eenvoudige maar krachtige boodschap. De video toont plasticvervuiling onder water die een zeeschildpad met zich meetrekt. Het doel is: bewustwording creëren en fondsenwerven om deze iconische diersoorten te beschermen.

De campagne wordt uitgerold in bioscopen, via verschillende digitale kanalen, in print en op affiches, om zo een zo groot mogelijk publiek te bereiken en te mobiliseren voor deze cruciale zaak.

Bekijk hier de campagne.

Bron: Pub.be

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

De activiteiten door Fundraisers Belgium worden mede mogelijk gemaakt dankzij de spelers van de Nationale Loterij.

Wordt jouw organisatie ook partner?

Fundraisers Belgium heeft een netwerk van partners die co-branden met ons
kwaliteitsnetwerk aan beslissingsnemers in de fondsenwervingswereld. Stuur een mail naar

info@fundraisersbelgium.be als je graag meer info wil over partnerschap met onze vereniging.